Ci sò quattru metudi di cumu DT glasses sò veri è falsi
U primu mètudu hè di identificà u materiale di i vetri. I vetri genuini sò fatti di materiale di stampatura à iniezione. Ancu s'ellu u materiale di stampa in iniezione hè un tipu di plastica, u costu hè assai altu, cusì a maiò parte di i fabricatori falsi rimpiazzanu direttamente cù plastica. Veru è falsu à un sguardu.
U sicondu mètudu hè di distinguishà da u travagliu di i vetri. U travagliu di i bicchieri genuini hè assai fine è s'assumiglia à un'opera d'arti, mentre chì a manufatta di i bicchieri falsi hè un pocu aspra è pare assai inferitu.
U terzu mètudu hè di identificà u logu di a marca di i vetri. U logu di a marca di i bicchieri genuini hè incisu, assai chjaru, è avarà una sensazione bumpy, mentre chì u logu di a marca di i bicchieri falsi hè stampatu à laser, chì ùn hè micca solu vagu, è senza alcunu bumps.
U quartu mètudu hè di distinguishà da l'imballu esternu di i vetri. L'imballu esternu di i bicchieri genuini hè assai delicatu, mentre chì l'imballu esternu di i bicchieri falsi hè un pocu crudu, è ci sò pieghe evidenti nantu à i sacchetti di imballaggio, cusì l'autenticità hè assai ovvia.