Quattru cose da cunsiderà prima di sapè nantu à l'occhiali di sole
1.Chì sò l'occhiali di sole
L'occhiali di sole, ancu chjamati specchi di u sole, sò usati per u sole. A ghjente di solitu aghjustà u flussu luminosu aghjustendu a dimensione di a pupilla in u sole. Quandu l'intensità di a luce supera a capacità di aghjustazione di l'ochji umani, pruvucarà danni à l'ochji umani.
Dunque, in l'attività outdoor, soprattuttu in l'estiu, hè necessariu d'utilizà specchi parasole per bluccà u sole per riduce a fatigue causata da l'ajustamentu di l'ochji o i danni causati da una forte stimulazione luminosa.
Allora l'occhiali di sole duveranu diventà una cosa indispensabile in a nostra vita. Pudemu portà l'occhiali di sole in l'estiu caldu, pudemu portà l'occhiali di sole durante a guida, è pudemu portà l'occhiali di sole per piglià ritratti di noi stessi. Hè bellu, è l'occhiali di sole sò faciuli di portà. E donne ponu mette i vetri in i so sacchetti di tela è sacchetti di shopping. Sè vo site un omu, pudete mette in a sacchetta di u vostru vestitu. Pudete ancu mette in a vostra vittura mentre guidà, etc. In ogni modu, l'occhiali di sole sò assai convenienti per aduprà
Allora l'occhiali di sole duveranu diventà una cosa indispensabile in a nostra vita. Pudete portà l'occhiali di sole in l'estiu caldu, pudete portà l'occhiali di sole durante a guida, è pudete ancu portà l'occhiali di sole quandu pigliate selfie. Cool, l'occhiali di sole sò faciuli di portà. E donne ponu mette i so vetri in sacchetti di tela è sacchetti di shopping. Sè vo site un omu, pudete mette in a sacchetta di un vestitu. Pudete ancu mette in vittura mentre conduce. L'occhiali di sole sò assai convenienti per aduprà in ogni modu. L'occhiali di sole è i cornici ottici di a nostra fabbrica sò stati sottumessi à strette ispezioni di qualità, è avà simu pruduzzione meccanizzata, cum'è in u prucessu di trattamentu di l'acqua di scarico chì usemuSistema di Trattamentu di l'AcquaCù Pump, usemu una macchina di saldatura USB semi-automatica per u cable di dati di i prudutti elettronici. Avemu aduprà una macchina di cuciri per fàsacchetti di tela. Avemu aduprà amacchina spelafili di computerper processà i cavi. Per a trasfurmazioni di i cantoni è i cantoni di u quadru, usemu una saldatrice automatica per cunnette e diverse parti di u quadru. , Ci permette di migliurà l'efficienza di a produzzione, riduce i costi, è pò dà un prezzu più bassu.
2.U principiu di sunglasses
Effettu lunette di sole
(Lunettes de soleil)
(Lunettes de soleil)
Occhiali di sole ponu bluccà un glare incòmode, è à u stessu tempu pò prutege l'ochji da i raghji ultraviolet. Tuttu chistu hè duvuta à u filtru di polvere di metallu, chì pò "selezziunà" a lumera quandu u toccu. I vetri culuriti ponu assorbe selettivamente alcune di e lunghezze d'onda chì custituiscenu i raghji di u sole perchè utilizanu polveri metalliche finissima (ferru, ramu, nichel, etc.). In fatti, quandu u lume sbatte a lente, a luce hè ridutta basatu annantu à u prucessu chjamatu "interferenza distruttiva". Vale à dì, quandu certe lunghezze d'onda di luce (in questu quì chjamate ultraviolet a, ultraviolet b, è qualchì volta infrared) passanu à traversu a lenti, si annulleranu l'una l'altra in l'internu di a lente chì hè versu l'ochju. A sovrapposizione di l'onde luminose ùn hè micca accidintali: i picchi di una onda è i bassi di l'onda adiacenti si combinanu per annullà l'altru. U fenomenu di l'interferenza distruttiva dipende da l'indice di rifrazione di a lente (vale à dì u gradu di deviazione quandu a luce passa per diverse sustanzi in l'aria), è dipende ancu da u grossu di a lente. In generale, u grossu di a lente ùn cambia micca assai, è l'indice di rifrazione di a lente varieghja secondu a diffarenza di a cumpusizioni chimica. È l'occhiali di sole ùn deve esse in cuntattu direttu cù u sole.
Occhiali polarizzati
Effettu di lunette polarizzate
(Occhiali polarizzati)
I vetri polarizati furniscenu un altru mecanismu per prutege l'ochji. A luce riflessa da a strada asfaltata hè una luce polarizzata relativamente speciale. A diffarenza trà questa luce riflessa è a luce direttamente da u sole o qualsiasi fonte di luce artificiale si trova in u prublema di l'ordine. A luce polarizzata hè furmata da onde chì vibranu in una direzzione, mentre chì a luce ordinaria hè furmata da onde chì vibranu micca direzzione. Hè cum'è un gruppu di persone chì caminavanu in disordine è un gruppu di suldati chì marchjanu in ordine. , Formate un cuntrastu forte. In generale, a luce riflessa hè una luce ordinata. I lenti polarizanti sò particularmente efficaci à bluccà sta luce per via di e so proprietà di filtrazione. Stu tipu di lente permette solu di passà onde polarizzate chì vibranu in una certa direzzione, cum'è a luce "pettinata". Per i prublemi di riflessione stradale, l'usu di vetri polarizati pò riduce a trasmissione di luce, perchè ùn lascia micca l'onda di luce chì vibranu parallella à a strada. In fattu, e molécule longu di a capa di filtru sò orientati in a direzzione horizontale è ponu assorbe a luce polarizzata horizontale. In questu modu, a maiò parte di a luce riflessa hè eliminata, è tutta l'illuminazione di l'ambienti circundante ùn hè micca ridutta, è u polarizatore pò affruntà u sole direttamente.
Occhiali chì cambianu u culore
(Occhiali chì cambianu u culore)
(Occhiali chì cambianu u culore)
(Occhiali chì cambianu u culore)
(Occhiali chì cambianu u culore)
(Occhiali chì cambianu u culore)
(Occhiali chì cambianu u culore)
I lenti di i vetri chì cambianu u culore ponu scurisce dopu chì i raghji di u sole venenu. Questu hè pussibule perchè i cristalli di alogenuri d'argentu sò travagliendu. In circustanze normale, pò mantene a trasparenza perfetta di a lente. Sottu à u sole, l'argentu in u cristallu si separa, è l'argentu liberu forma picculi aggregati in a lente. Questi picculi aggregati d'argentu sò blocchi irregulari cù denti canini. Ùn ponu micca trasmette a luce, ma ponu solu assorbe a luce. In u risultatu, a lente si scurisce. Quandu u lume hè scuru, u cristallu si riforma, è a lente torna à u so statu luminoso.
3. Funzioni basi di sunglasses
Introduzione
Un paru d'occhiali di sole pare assai simplice, vale à dì, ci sò dui vetri culuriti o fogli di plastica in un certu quadru di plastica o metalli. Ci hè qualcosa di più simplice di questu? In fatti, dui lenti di vetru ponu fà assai differenze. Quandu si usa l'occhiali di sole, sti differenzi anu ancu avè un grande impattu nantu à voi.
Funzioni
(UV dannu a retina)
I raghji ultraviolet ponu dannà a córnea è a retina, è l'occhiali di sole d'alta qualità ponu eliminà completamente i raghji ultraviolet.
Quandu l'ochju riceve troppu lumera, naturalmente si riduce l'iris. Una volta chì l'iris si riduce à u so limitu, a ghjente hà bisognu di squint. S'ellu ci hè ancu troppu lumera, cum'è u sole riflessu da a neve, dannu a retina. Occhiali di sole d'alta qualità ponu filtrà finu à u 97% di a luce chì entra in l'ochju per evità danni.
Certi superfici, cum'è l'acqua, ponu riflette assai luce, è i spots luminosi pruduciuti in questu modu ponu disturbà a linea di vista o ammuccià l'uggetti. Occhiali di sole d'alta qualità ponu utilizà a tecnulugia di polarizazione per eliminà cumplettamente tali brillamenti. Intruduceremu a tecnulugia di polarizazione dopu.
Certe frequenze di luce sfocanu a linea di vista, mentre chì altre frequenze di luce ponu rinfurzà u cuntrastu. Sceglite u culore adattatu per l'occhiali di sole, in modu chì pò ottene risultati megliu in un ambiente specificu.
Se l'occhiali di sole ùn furnisce micca a prutezzione UV, vi esponeranu à più raghji UV. I lunette di sole boni filtranu una parte di a luce, facendu chì u vostru iris si apre per riceve più luce. Questu permetterà ancu di più raghji ultraviolet per entra, aumentendu i danni causati da i raghji ultraviolet à a retina.
Dunque, ci hè veramente una diffarenza trà i diversi lunettes di sole. Per un ambiente d'usu specificu, sceglite l'occhiali di sole adattati è di alta qualità vi darà a più grande prutezzione.
Sicondu i normi internaziunali, l'occhiali di sole sò classificati cum'è prudutti di prutezzione di l'ochji persunale. A funzione principale di l'occhiali di sole hè di bluccà a luce di u sole. Tuttavia, i normi internaziunali suddividenu l'occhiali di sole in "specchi di moda" è "specchi di scopu generale". I requisiti di qualità di u "specchiu di moda" in u standard sò relativamente bassu. Perchè u "specchiu di moda" fucalizza principarmenti in u stilu, u portatore presta attenzione à a decorazione piuttostu cà a prutezzione. In u standard, i requisiti di qualità per "specchi di u scopu generale sò relativamente stretti, cumprese i requisiti per a prutezzione UV, diottria è prisma.
4.Classificazione di lunettes di sole
Classificazione per usu
L'occhiali di sole pò esse generalmente divisu in trè categurie: occhiali di sole, occhiali di sole di culore chjaru è occhiali di sole per scopi speciali.
(lunettes parasole)
U specchiu chjamatu specchiu di u sole, cum'è u nome suggerisce, hè utilizatu per l'ombra. A ghjente di solitu aghjustà u flussu luminosu aghjustendu a dimensione di i so pupulari in u sole. Quandu l'intensità di a luce supera a capacità di aghjustamentu di l'ochju umanu, pruvucarà danni à l'ochju umanu. Per quessa, in l'attività outdoor, soprattuttu in l'estiu, assai persone utilizanu occhiali di u sole per bluccà u sole per riduce a fatigue causata da l'ajustamentu di l'ochji o i danni causati da una forte stimulazione luminosa.
(lunettes de soleil de couleur claire)
L'occhiali di u sole di culore chjaru ùn sò micca boni cum'è i specchi di u sole, ma sò ricchi di culori, adattati per l'usu cù diversi vestiti è anu un forte effettu decorativu. L'occhiali di u sole di culore chjaru sò favuriti da i ghjovani per via di i so culori ricchi è stili diversi, è e donne di moda li piace ancu più. L'occhiali di sole speciali anu una forte funzione di bluccà a luce di u sole, è sò spessu usati in u campu cù una forte luce di u sole, cum'è spiagge, sci, alpinismo, golf, ecc.
(lunettes de soleil à usage spécial)
Diversi gruppi di persone sceglienu l'occhiali di sole secondu e diverse preferenze è usi differenti, ma u più fundamentale hè di principià da i principii basi chì ponu assicurà a sicurità di l'usu è a visione ùn hè micca dannata. A riduzzione di l'estimulazione luminosa forte, a visione chjara senza distorsioni, l'anti-ultraviolet, u ricunniscenza di u culore senza distorsioni, è l'identificazione precisa di i signali di trafficu deve esse e funzioni basi di l'occhiali di sole. Se e funzioni sopra citate sò difettu, l'effettu di l'occhiali di sole serà persu in u minimu, vertigine, gonfiore di l'ochju è altri sintomi di l'autocuscenza seranu causati, è qualchì volta sintomi di risposta lenta, illusione di discriminazione di culore, visione ineguale di camminendu, è pò accade accidenti di trafficu. . Dunque, quandu sceglite l'occhiali di sole, ùn pudete micca solu fucalizza nantu à u stilu è ignurà a so qualità inherente.
Classificatu per lenti
I tipi di lenti di lenti di u sole sò spartuti in cinque tippi: lenti protettivi anti-riflettenti, lenti di culore, lenti dipinti, lenti polarizzati è lenti chì cambianu u culore.
(lenti protettive anti-riflettenti)
<1> Lente protettiva anti-riflettiva: Stu tipu di lente hè rivestita da una fina capa di fluoru di magnesiu nantu à a superficia per impedisce a riflessione di una luce forte, in modu chì pudete vede e cose più chjaramente è micca esse interferitu da una luce forte. Per verificà se i vostri occhiali di sole usanu veramente lenti protettivi anti-riflettenti, pudete puntà i vetri à a fonte di luce. Se vede riflessi viole o verdi, significa chì e lenti sò veramente rivestiti cù film protettivu anti-riflettente.
(lenti di culore)
<2> Lenti culurite: chjamate ancu "lenti tinte", significa aghjunghje alcune sustanzi chimichi in u prucessu di fabricazione di lenti per fà chì e lenti mostranu culori per assorbe a luce di una lunghezza d'onda specifica. Questu hè u tipu di lenti più utilizatu per l'occhiali di sole.
(Lenti dipinte)
<3> Lente dipinta: L'effettu di stu tipu di lenti hè u listessu cum'è quellu di lenti culurite, solu u modu di fà hè diversu. Hè di pintà u culore nantu à a superficia di a lente. U più cunnisciutu hè "lente di culore di gradiente", u culore hè A cima hè a più prufonda, è poi diventa più ligera. In generale, l'occhiali di sole cù prescrizioni sò soprattuttu dipinti cù lenti.
(lenti polarizzate)
<4> Lenti polarizzate: Per filtrà i raghji abbaglianti di u sole chì brillanu nantu à l'acqua, a terra o a neve in direzzione uguali, un revestimentu verticale speciale hè aghjuntu à i lenti, chì hè chjamatu lenti polarizati. Hè più adattatu per i sporti all'apertu (cum'è l'attività marina, u sci o a pesca).
(lenti chì cambianu u culore)
(clip à lunettes de soleil)
(Lenti di guida di notte)
caratteristiche di u tipu
<1> Lente grisa: a lente grisa pò assorbe ogni spettru di culore uniformemente, cusì a scena diventerà solu più scura, ma ùn ci sarà micca aberrazione cromatica evidente, chì mostra un sensu reale è naturali. Pertene à u sistema di culore neutru.
<2> Lenti marroni: filtra assai luce blu, chì ponu migliurà u cuntrastu visuale è a chiarità. Hè megliu purtassi sottu a contaminazione di l'aria severa o cundizioni di nebbia. In generale, pò bluccà a luce riflessa da una superficia liscia è luminosa, è u portatore pò ancu vede e parti sottili. Hè una scelta ideale per i cunduttori.
<3> Lente verde: mentre assorbe a luce, maximizeghja a luce verde chì ghjunghje à l'ochji, cusì hà un sensu frescu è còmode, adattatu per e persone chì sò propensi à a fatigue oculare.
<4> Lenti blu è grise: simili à lenti grise, appartenenu à lenti neutri, ma u culore hè più profondu è a rata di assorbimentu di luce visibile hè più altu.
<5> Lenti di mercuriu: A superficia di a lente adopta un revestimentu di specchiu d'alta densità. Tali lenti assorbanu più luce visibile riflessa è sò adattati per e persone di sport all'aperto.
<6> Lente gialla: Strictly speaking, stu tipu di lente ùn hè micca una lente di lunette di sole, perchè ùn riduce quasi a luce visibile, ma in l'ore di nebbia è di crepuscule, a lente gialla pò migliurà u cuntrastu è furnisce una visione più precisa, cusì hè ancu chjamatu. specchiu di visione notturna. Certi ghjovani portanu "occhiali di sole" cù lenti gialli cum'è decorazione.
<7> Lenti blu, rosa chiaru è altre lenti: i stessi lenti sò più decorativi cà pratichi.
<8> Lente verde scuru: Assorbe u calore è porta una sensazione fresca, ma a trasmittanza di a luce è a chiarezza sò bassu. Hè adattatu per portà in u sole è micca adattatu per guidà.
<9> Lente blu: lenti blu sole pò esse purtate quandu si ghjucanu nantu à a spiaggia. A lente blu pò filtrà in modu efficace u turchinu chjaru riflessu da u mare è u celu. Avemu da evità l'usu di lenti blu durante a guida, perchè ùn ci farà micca capace di distingue u culore di u segnu di trafficu.
Tempu di Postu: 26-Jan-2022