Spessu sentemu parolle cum'è visione 1.0, 0.8 è miopia 100 gradi, 200 gradi in a nostra vita di ogni ghjornu, ma in fattu, a visione 1.0 ùn significa micca chì ùn ci hè micca miopia, è a visione 0.8 ùn significa micca 100 gradi di miopia.
A relazione trà a visione è a miopia hè cum'è a relazione trà u pesu è l'obesità. Se una persona pesa 200 catties, ùn significa micca chì deve esse obesa. Avemu ancu bisognu di ghjudicà secondu a so altezza - una persona cù una altezza di 2 metri ùn hè micca grassu à 200 catties. , Ma se una persona di 1,5 metri hè 200 catties, hè severamente obesa.
Dunque, quandu avemu vistu a nostra vista, avemu ancu bisognu di analizà in cumminazione cù fatturi persunali. Per esempiu, una acuità visuale di 0,8 per un zitellu di 4 o 5 anni hè normale perchè u zitellu hà una certa riserva di ipermetropia. L'adulti anu una miopia ligera se a so visione hè 0,8.
Miopia vera è falsa
[Miopia vera] si riferisce à l'errore refrattivu chì si trova quandu l'assi di l'ochju diventa troppu longu.
[Pseudo-miopia] Si pò dì chì hè una spezia di "miopia accomodativa", chì hè un statu di fatigue oculare, chì si riferisce à u spasm accomodative di u musculu ciliare dopu l'usu eccessivu di l'ochju.
Nantu à a superficia, a pseudo-miopia sfonda ancu a distanza è vede chjaramente vicinu, ma ùn ci hè micca un cambiamentu di dioptriu currispundente durante a rifrazione midriatica. Allora perchè ùn hè micca chjaru da una distanza? Questu hè chì l'ochji sò spessu usati in modu incorrectu, i musculi ciliari cuntinueghjanu à cuntrate è spasm, è ùn ponu micca ottene u restu chì meritanu, è a lente diventa più grossa. In questu modu, a lumera parallela entra in l'ochju, è dopu chì a lente grossa hè flexionata, u focu cade à u fronte di a retina, è hè naturali per vede e cose in a distanza.
A miopia falsa hè relative à a miopia vera. In a miopia vera, u sistema refrattivu di l'emmetropia hè in un statu staticu, vale à dì, dopu chì l'effettu di l'ajustamentu hè liberatu, u puntu distanti di l'ochju hè situatu in una distanza limitata. In altri palori, a miopia hè dovuta à fatturi congenitali o acquistati chì facenu chì u diametru anteriore è posteriori di u globu oculare diventa più longu. Quandu i raghji paralleli entranu in l'ochju, formanu un puntu focu davanti à a retina, chì causanu una visione annebbiata. È pseudo-miopia, hè parti di l'effettu di l'aghjustamentu quandu si vede l'uggetti distanti.
Se u stadiu di pseudo-miopia ùn hè micca curatu, si svilupperà più in veru miopia. Pseudo-miopia hè causata da u musculu ciliare over-regulating spasm è incapaci di rilassà. Mentre u musculu ciliare hè rilassatu è a lente hè restaurata, i sintomi di miopia spariranu; myopia vera hè Hè causatu da spasm-longu termine di i musculi ciliary, chì oppresses u globu oculare, pruvucannu l 'assi globu oculare à allungamentu, è l 'uggetti distanti ùn pò esse imaged nant'à u fundus retina.
Prevenzione di miopia è esigenze di cuntrollu
U "Requisiti di Salute per a Prevenzione è u Controlu di Myopia in Materiale Scola per i zitelli è l'adulescenti" hè statu liberatu. Stu novu standard hè statu determinatu cum'è standard naziunale obligatoriu è serà implementatu formalmente l'1 di marzu di u 2022.
U novu standard includerà libri di testu, materiali supplementari, riviste di apprendimentu, libri di scola, documenti d'esame, ghjurnali d'apprendimentu, materiale d'apprendimentu per i zitelli in età prescolare, è l'illuminazione generale di aula, lampade per i compiti di lettura è scrittura, è l'insegnamentu multimediale per i zitelli in relazione à a prevenzione è u cuntrollu di miopia. . U materiale di scola per l'adulescenti sò tutti inclusi in a gestione, chì stipula chì -
I caratteri utilizati in u primu è u sicondu gradu di a scola elementaria ùn deve esse micca menu di 3 caratteri, i caratteri chinesi deve esse principarmenti in corsu, è u spaziu di linea ùn deve esse menu di 5,0 mm.
I caratteri utilizati in a terza è quarta classa di a scola elementaria ùn deve esse micca menu di 4 caratteri. I caratteri chinesi sò principarmenti in Kaiti è Songti, è gradualmenti transizione da Kaiti à Songti, è u spaziu di linea ùn deve esse menu di 4.0mm.
I caratteri utilizati in a quinta à a novena classi è u liceu ùn deve esse più chjucu di u picculu caratteru 4th, i caratteri Chinese deve esse principarmenti in stile Song, è u spaziu linea ùn deve esse menu di 3.0mm.
E parolle supplementari aduprate in u sommariu, note, etc., ponu esse ridutte in modu adattatu cù riferimentu à e parolle usate in u testu principale. Tuttavia, e parolle minimu aduprate in a scola elementaria ùn deve esse menu di 5 parolle, è e parolle minimu aduprate in u liceu è u liceu ùn deve esse menu di 5 parole.
U font size di i libri di i zitelli in età prescolare ùn deve esse menu di 3, è i corsi sò i principali. I caratteri supplementari cum'è cataloghi, note, pinyin, etc. ùn deve esse micca menu di 5. U spaziu di a linea ùn deve esse menu di 5,0 mm.
I libri di i travaglii di classi anu da esse stampati chjaramente è cumpletamente senza macchie evidenti.
U ghjurnale di apprendimentu deve esse uniformi in u culore di tinta è cunsistenti in prufundità; l'imprints deve esse chjaru, è ùn deve esse micca caratteri slurred chì affettanu a ricunniscenza; ùn deve esse micca filigranate evidenti.
L'insegnamentu multimediale ùn deve micca mostra un sfarfallu perceptible, risponde à i requisiti di prutezzione di a luce blu, è a luminosità di u screnu ùn deve esse troppu grande quandu s'utilice.
Prevenzione è cuntrollu di miopia in famiglia
A famiglia hè u locu principale per i zitelli è l'adulescenti per campà è studià, è l'illuminazione di casa è e cundizioni di illuminazione sò assai impurtanti per l'igiene di l'ochji di i zitelli è l'adulescenti.
1. Pone a scrivania vicinu à a finestra in modu chì l'assi longu di a scrivania hè perpendiculare à a finestra. A luce naturale deve entra da u latu oppostu di a manu di scrittura quandu leghje è scrive durante u ghjornu.
2. Se ùn ci hè micca abbastanza lumera quandu leghje è scrive durante u ghjornu, pudete mette una lampada nantu à a scrivania per l'illuminazione ausiliaria, è mette in fronte à u latu oppostu di a manu di scrittura.
3. Quandu leghje è scrive à a notte, aduprate a lampa di scrivania è a lampada di u tettu di a stanza à u stessu tempu, è mette a lampada in modu correttu.
4. I surghjenti di l'illuminazione di a casa duveranu aduprà l'equipaggiu di l'illuminazione di u culore di trè primari, è a temperatura di u culore di i lampi di tavulinu ùn deve micca più di 4000K.
5. L'illuminazione nuda ùn deve esse usata per l'illuminazione di a casa, vale à dì chì i tubi o lampadine ùn ponu micca esse utilizati direttamente, ma i tubi o lampadine cù a prutezzione di u lampshade deve esse usatu per prutege l'ochji da u glare.
6. Evitate di mette vetru di vetru o altri elementi chì sò propensi à splendore nantu à a scrivania.
Indipendentemente da ragioni genetiche, certi pirsuni dicenu chì a luce blu di i schermi elettronichi pò causà danni à l'ochji, ma in fattu, a luce blu hè in ogni locu in a natura, è ùn dannu micca a vista per via di questu. À u cuntrariu, in una era senza prudutti elettronici, assai persone soffrenu sempre di miopia. Dunque, i fatturi chì portanu veramente à l'aumentu di a miopia in l'adulescenti sò l'usu vicinu è prolongatu di l'ochji.
Aduprate i vostri ochji currettamente è ricordate a formula "20-20-20": Dopu avè guardatu qualcosa per 20 minuti, diverte a vostra attenzione à un oggettu à 20 piedi (6 metri) di distanza, è mantene per 20 seconde.
Tempu di Postu: 26-Jan-2022