I lenti di certi persone parenu blu, alcuni viola, è altri verdi. È i vetri blu blu chì sò cunsigliati per mè sò gialli. Allora perchè e lenti blu chì bloccanu a luce gialla?
Otticamenti parlante, a luce bianca hè custituita da sette culori di luce, tutti indispensabili. A luce blu hè una parte impurtante di a luce visibile, è a natura stessa ùn hà micca luce bianca separata. A luce blu hè mischiata cù a luce verde è a luce gialla per prisentà a luce bianca. A luce verde è a luce gialla anu menu energia è sò menu irritanti per l'ochji, mentre chì a luce blu hà longu d'onda curta è energia alta, chì hè più irritante per l'ochji.
Da u puntu di vista di u culore, a lente di luce anti-blu mostrarà un certu culore, è l'espressione cuncentrata hè gialla chjaru. Dunque, se a lente incolore annuncia chì pò resiste à a luce blu, hè basicamente un stupidu. Perchè a filtrazione di a luce blu significa chì u spettru accettatu da l'ochji hè incompletu cumparatu cù u spettru naturali, cusì ci sarà aberrazione cromatica, è a quantità di aberrazione cromatica dipende da a gamma di percepzioni di ogni persona è a qualità di a lente stessu.
Allora, u più scuru a lente hè megliu? In fatti, ùn hè micca u casu. Lenti trasparenti o gialli scuri ùn ponu micca bluccà in modu efficace a luce blu, mentri lenti gialli chiari ponu impedisce a luce blu senza affettà u passaghju di luce normale. Stu puntu pò esse facilmente trascuratu da parechji amichi quandu cumprà vetri anti-luce blu. Immaginate, se più di u 90% di a luce blu hè bluccata, significa chì basicamente ùn pudete micca vede a luce bianca, allora pudete distingue s'ellu hè bonu o male per l'ochji?
A qualità di a lente dipende da l'indice di rifrazione, u coefficient di dispersione è i strati di diverse funzioni. U più altu l'indice di rifrazione, u più diluente a lente, u più altu a dispersione, u più chjaru di a vista, è e diverse strati sò principalmente anti-ultraviolet, luce anti-blu di u screnu elettronicu, anti-static, dust, etc.
I sperti dicenu questu: "A radiazione di luce blu hè una luce visibile d'alta energia cù una lunghezza d'onda di 400-500 nanometri, chì hè a luce più energica in a luce visibile. A luce blu d'alta energia hè 10 volte più dannosa per l'ochji chè a luce ordinaria. Questu mostra u putere di a luce blu. Quantu grande ! Dopu avè amparatu nantu à i periculi di a luce blu, l'editore andò ancu à portà un paru di vetri anti-luce blu, cusì i vetri di l'editore sò ancu gialli!
Tempu di post: Apr-19-2022