Cumu sceglie è portà l'occhiali di sole?
Occhiali da sole sò ancu chjamati parasole. In i zoni di l'estiu è di l'altopiano, a ghjente spessu porta occhiali di sole per evità di esse stimulati da una luce forte è bluccà u dannu di i raghji ultraviolet à l'ochji. Cù u migliuramentu di u standard di vita, a ghjente amarà i so ochji di più in più. In u sole, i raghji ultraviolet sò dannusu à l'ochji. U cuntenutu di i raghji ultraviolet in i raghji di u sole chì ghjunghjenu à a superficia di a terra cuntene circa 7%. A córnea è a lente di l'ochju umanu sò tessuti oculari chì sò suscettibili à i danni UV. A cataratta hè una malatia oftalmica strettamente ligata à i raghji ultravioletti. E malatie oftalmiche cum'è a cheratitis solare, a ferita endoteliale corneale, a decolorazione maculare di l'ochju è a retinitis sò tutti ligati à i raghji ultraviolet. Occhiali di sole qualificati anu a funzione di bluccà i raghji ultraviolet è infrared. Dunque, si pò dì chì l'occhiali di sole in l'estiu hè unu di i mezi efficaci per prutege l'ochji da i raghji ultraviolet.
L'occhiali di sole sò generalmente divisi in dui categurie: di culore chjaru è di culore scuru, è sò custituiti da una varietà di culori. Per ghjudicà a qualità di l'occhiali di sole, l'enfasi deve esse nantu à parechji indicatori tecnichi cum'è a putenza di u vertice è u prisma, e caratteristiche di u rapportu di trasmissione, a qualità di a superficia è i difetti interni, a precisione di l'assemblea è i requisiti di forma.
Un bonu paru di lunette di sole pò ombre è decorate u vostru esterno. Ma in u mercatu, a situazione attuale ùn hè micca ottimista. Certi cummircianti si scurdanu di u prufittu, apprufittannu di a mancanza di cunniscenza di i cunsumatori di a qualità di l'occhiali di sole, è utilizanu vetru di finestra di bassa qualità, prezzu di prezzu o altre materiale inferjuri per fà vetri. Questi materiali anu poveru uniformità, cuntenenu strisce, bolle è altre impurità, ùn ponu micca bluccà i raghji ultraviolet, è ùn risponde micca à i bisogni fisiologichi di l'ochju umanu. In più, l'usu di fogli di plastica inferjuri cù una trasmittanza di luce visibile assai bassa, ma una trasmittanza ultravioletta alta per fà l'occhiali di sole causarà danni à i cunsumatori.
Cumu sceglie è portà l'occhiali di sole? L'esperti ricurdenu à i cunsumatori micca solu attente à u stilu di l'occhiali di sole, ma ancu à a so qualità inherente. Per l'occhiali di sole qualificati, a trasmittanza di raghji ultravioletti d'onda longa cù lunghezze d'onda trà 315nm è 380nm ùn deve esse più di 10%, è a trasmittanza di raghji ultraviolet d'onda media cù lunghezze d'onda trà 280nm è 315nm deve esse zero. Aduprà stu tipu di lunette di sole pò prutege a córnea, a lente è a retina di l'ochji da i danni UV. Certi occhiali di sole boni ùn solu ùn ponu micca filtrà i raghji ultraviolet, ma ancu bluccà a luce visibile, facendu l'esposizione à i raghji ultraviolet più pronunzianu. Hè megliu ùn portà tali occhiali di sole inferjuri.
L'occhiali di sole appartenenu à a serie di specchi flat. Sicondu i normi naziunali, l'occhiali di sole sò solu permessi di avè una dioptria di più o minus 8 gradi, è fora di sta gamma di errore hè un pruduttu substandard. Sicondu a rilevazione di l'occhiali di sole nantu à u mercatu da i circadori, quasi u 30% di l'occhiali di sole anu una diottria chì supera a tolleranza, è certi sò ancu alti à 20 gradi. I sperti indicanu chì i cunsumatori cù visione normale portanu stu tipu di occhiali di sole, cum'è cù un paru di occhiali di miopia o ipermetropia. Dopu un veranu, i cunsumatori seranu "addestrati" in i malati di miopia o ipermetropia da occhiali di sole inferii. Quandu avete sintomi cum'è vertigini, nausea è splendore dopu avè purtatu l'occhiali di sole, duvete smette di portà immediatamente.