< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=311078926827795&ev=PageView&noscript=1" /> Notizie - A più profonda a lente di lenti di u sole hè megliu a prutezzione UV?

A più profonda hè a lente di u sole, megliu a prutezzione UV?

Sia chì l'occhiali di u sole ponu prutegge contra i raghji UV ùn hà nunda di fà cù l'ombra di a lente, ma hè determinata da u standard UV di a lente.U culore di lenti troppu scuru affettarà a visibilità, è l'ochji sò facilmente danati da a lotta per vede.Inoltre, l'ambienti scuri ponu dilate a pupilla, chì pò causà più raghji UV per entra in l'ochju se a lente hè di qualità povira.

L'occhiali di sole pò esse generalmente divisu in trè categurie: specchi di parasole, occhiali di sole di culore chjaru è occhiali di sole per scopi speciali.

I specchi parasole, cum'è u nome suggerisce, sò usati per l'ombra.A ghjente di solitu aghjustà u flussu luminosu aghjustendu a dimensione di a pupilla in u sole.Quandu l'intensità di a luce supera a capacità di aghjustazione di l'ochju umanu, pruvucarà danni à l'ochju umanu.Per quessa, in l'attività outdoor, soprattuttu in l'estiu, assai persone utilizanu parasole per bluccà u sole per riduce a fatigue causata da l'aghjustamentu di l'ochji o i danni causati da una forte stimulazione luminosa.

L'occhiali di u sole di culore chjaru ùn sò micca boni à bluccà u sole cum'è parasole, ma sò ricchi di culore è adattati per l'usu cù ogni tipu di vestiti, è anu un forte effettu decorativu.L'occhiali di sole di culore chjaru sò favuriti da i ghjovani per via di i so culori ricchi è stili diversi, è e donne di moda sò ancu più piacevuli.

L'occhiali di sole speciali anu una funzione forte di bluccà a luce di u sole, è sò spessu usati in i campi cù una forte luce di u sole, cum'è spiagge, sci, alpinismo, golf, etc.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022