< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=311078926827795&ev=PageView&noscript=1" /> News - Avete bisognu di portà l'occhiali di sole in l'invernu ?

Avete bisognu di portà occhiali di sole in l'invernu?

L'occhiali di sole sò sempre stati un'arma indispensabile per a moda di l'estiu è a forma cuncava in a mente di tutti.È a maiò parte di u tempu pensemu chì l'occhiali di sole deve esse purtatu solu in l'estiu.Ma avemu da sapè chì a funzione principale di l'occhiali di sole hè di prevene u dannu di i raghji ultraviolet, è i raghji ultraviolet esistenu tuttu l'annu.Per prutege i nostri ochji, sicuru, duvemu purtari lunette di sole tuttu l'annu.Dopu tuttu, i raghji UV ponu causà.Conjunctivitis, keratitis, cataratte, soprattuttu in l'anziani cù cataratte sò in crescita in numeru in l'ultimi anni.È l'età di l'iniziu tende à diminuisce.Allora pudete portà in l'invernu.L'occhiali di sole pò ancu prevene u ventu è riduce u dannu di sabbia è petre à i vostri ochji.l'ultimu.L'occhiali di sole ponu riduce assai a riflessione di i raghji ultraviolet da u sole nantu à e strade nevicate.A neve pò riflette più di 90% di i raghji ultraviolet in u sole.È s'è no simu nudi, allura sta grande quantità di ultraviolet UVA pruvucarà a nostra pelle à l'età, è UVB è UVC brillaranu in i nostri ochji, ghjunghjendu à a córnea per dannà l'ochji.Dunque, duvemu ancu portà l'occhiali di sole per prutege i nostri ochji in l'invernu.

Allora cumu duvemu cumprà l'occhiali di sole?

Prima di tuttu, scegliemu u culore sopra.Comparatu cù l'estiu, a luce serà più scura in l'invernu.Allora pruvate à sceglie culori chjaru quandu sceglite.

1. Lente grisa

Assorbe i raghji infrared è u 98% di i raghji ultraviolet, ùn cambia micca u culore originale di a scena, culore neutru, adattatu per l'usu di tutti i persone.

2. Lenti rosa è purpura chjaru

Assorbe u 95% di i raghji UV.Hè ricumandemu chì e donne chì spessu portanu occhiali per a correzione di a visione sceglie lenti rossi, chì anu megliu assorbimentu di i raghji ultraviolet.

3. Lenti marroni

Assorbe u 100% di i raghji UV, filtra assai luce blu, migliurà u cuntrastu visuale è a chiarezza, è hè una priorità per e persone di mezza età è anziani.hè a preferenza di u cunduttore.

4. Lenti azzurri

Pò esse purtatu quandu si ghjucanu nantu à a spiaggia.I lenti blu deve esse evitati quandu guidanu perchè ponu fà difficultà per noi di distingue u culore di i semafori.

5. Lente verde

Pò assorbe efficacemente i raghji infrarossi è u 99% di i raghji ultravioletti, maximizà a luce verde chì ghjunghje à l'ochji, è fà chì a ghjente si sente fresca è còmoda.Hè adattatu per e persone chì sò propensi à a fatigue oculare.

6. Lente gialla

Puderà assorbe u 100% di i raghji ultraviolet è assorbe a maiò parte di a luce blu, chì pò migliurà u rapportu di cuntrastu.


Tempu di post: Jul-09-2022