< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=311078926827795&ev=PageView&noscript=1" /> Notizie - Cumu prumove a vendita di lunette di sole di lunette?

Cumu prumove a vendita di lunette di sole di lunette?

01 Prudutti assuciati:

Quandu un cliente sceglie un certu pruduttu, pudemu prumove a vendita attraversu l'abbinamentu di vestiti è accessori cunnessi.Ciò chì porta i clienti hè l'effettu psicologicu di a ghiacciata nantu à a torta.I clienti seranu ancu felici di accettà.

Per esempiu, lasciate i clienti chì portanu lenti di cuntattu cù un paru di vetru à u stessu tempu;
Un paru di occhiali di sole, lasciate chì i clienti cù occhiali di miopia portanu un paru di occhiali di miopia;
Lasciate chì i clienti chì portanu occhiali d'affari spessu portanu un paru di occhiali sportivi o sportivi.

02 Associate:

Cina hè una sucità chì presta attenzione à l'umanità è a sofisticazione.Amici, amiche è parenti sò i chjavi per aumentà a vendita cumuna.I prudutti cum'è l'occhiali di sole ponu esse pruposti per permette à i clienti di piglià dui articuli in u caminu, chì hè umanu è assequible.

Sì sti dui metudi sò integrati è usati in modu adattatu in i quattru opportunità sopra, a tarifa di transazzione di vendita cumuna serà assai aumentata.

Un ghjovanu cliente maschile hè ghjuntu in una buttrega d'ottica per avè l'occhiali.A so intenzione originale era di cambià a so imagina in l'annu novu.U venditore hà cunsigliatu un paru di occhiali chì si cunvene assai bè à u cliente, è a tenda hè accaduta à fà una prumuzione.Avà pò salvà assai soldi cù stu paru di vetru di solitu.U cliente hà accettatu felice a raccomandazione di u venditore.

Tuttavia, stu prucessu di vendita ùn hè micca finitu quì.Mentre parlava cù u cliente, u venditore hà sappiutu ancu ch'ellu tornava à a so cità nativa per visità i so genitori durante l'annu novu cinese.Quandu i so parenti eranu vechji, avianu presbiopia;dunque, u venditore hà cunsigliatu à u cliente per cumprà un paru per i so genitori.I vetri di lettura pò ancu esse cunsideratu cum'è una manifestazione di pietà filiale.

U cliente hà sappiutu chì stu suggerimentu era bonu, cusì chjamanu immediatamente i so genitori per dumandà à e letture di i so occhiali di lettura.I genitori anu dettu chì ùn deve micca cumprà.I vechji ponu ancu esse usatu, ma a psiculugia hè estatica.Infine, u cliente hà compru dui occhiali di lettura portatili per l'omi è e donne è si n'andò felice.

Questa hè a vendita cumuna di a prumuzione di a famiglia!

Avà chì sapete chì i clienti anu sempre bisogni potenziali, perchè ùn li ricumandemu più?

Per esempiu, chì ogni cliente cumprà lavare l'ochju è u patch di l'ochju, micca solu per elli stessi, ma ancu per i membri di a famiglia, soprattuttu se u maritu a compra per a so mòglia è u genitore l'acquista per u zitellu, questu hè una vendita cumuna assai bona.

03 cunnessione silenziosa:

In a nostra buttrega, ci hè ancu una "giunta silenciosa", vale à dì, a scena di scena in a visualizazione.

Per mezu di l'arrangementu di sceni, stimula u sensu di l'identità di u cliente cù u pruduttu.Farà i clienti interessate in tutti i beni in scena, prumove cusì l'aumentu di a vendita.

Più vetri OEM ODM per grossista, Per piacè visitate a nostra pagina di i prudutti cum'è quì sottu:

https://www.brighterglasses.com/products.html

Novi Occhiali, Modelli di Occhiali di Sole sò aghjurnati ogni ghjornu.


Tempu di Postu: Feb-12-2022