< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=311078926827795&ev=PageView&noscript=1" /> Novità - Hè adattatu per l'anziani per portà filmi prugressivi ?

Hè adattatu per l'anziani per portà filmi prugressivi?

Prima di tuttu, capimu chì hè una lente progressiva, è a so classificazione di lenti pò esse qualificata cum'è tuttu.S'ellu hè divisu da u puntu focale, i lenti ponu esse divisi in lenti di focu unicu, lenti bifocali è lenti multifocali.I lenti multifocali progressivi, cunnisciuti ancu com'è lenti progressivi, anu parechje punti focali nantu à a lente.

I lenti progressivi sò un pruduttu di u screening di i tempi.Quandu l'età aumenta, a capacità di l'ochju per allughjassi gradualmente diminuite, chì face chì u paci hà difficultà in a visione vicinu, cusì chì in u travagliu di vista vicinu, u miopiu deve aghjunghje una lente cunvexa in più di a so correzione rifrattiva statica. avè una visione chjara.di visione vicinu.In u passatu, assai anziani anu utilizatu lenti bifocali per risolve u prublema di vede luntanu è vicinu à u stessu tempu, ma per via di a so apparenza povira è a pupularità di i multifocali progressivi, i lenti bifocal sò basamente eliminati;lenti multifocali sò una tappa in a storia di u sviluppu di lenti., è serà ancu a direzzione principale per a ricerca è u sviluppu di i scientisti è a popularizazione di u mercatu in u futuru.A lente progressiva hè di ottene una distanza luntanu, vicinu è mediu nantu à una lente, evitendu u prublema di cambià spessu i vetri.Avemu intesu assai di a furmazione progressiva prima, ma ùn hè micca un novu pruduttu, ma assai anziani ùn sanu micca ciò chì fà.Se ci hè un tali pruduttu, avemu da piglià l'iniziativa di dumandà.Di sicuru, pudemu ancu piglià l'iniziativa per intruducellu è fà sapè chì in più di i vetri di lettura, ci sò tali opzioni convenienti supplementari.

Chì sò i vantaghji di i filmi prugressivi?

1. L'apparizione di a lente hè cum'è una sola lente di visione, è a linea di divisione di u cambiamentu di putere ùn pò micca esse vistu.Ùn hè solu bella in l'apparenza, ma più importantemente, prutegge a privacy di l'età di u portatore, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di revelà u sicretu di l'età per via di l'occhiali.

2. Siccomu u cambiamentu di u putere di lente hè graduali, ùn ci sarà micca cum'è saltà.Hè còmuda di portà è faciule d'adattà, cusì hè faciule d'accettà.

3. Perchè u gradu hè graduale, a sustituzione di l'effettu di l'ajustamentu hè ancu aumentata gradualmente secondu l'accortamentu di a distanza visuale, ùn ci hè micca fluttuazione in l'ajustamentu, è ùn hè micca faciule per causà fatigue visuale.

4. A visione chjara hè ottenuta à tutte e distanze in u campu visuale.Un paru di vetru satisface l'usu di distanza, distanzi vicinu è intermedi à u stessu tempu.

Hè adattatu per l'anziani per portà?

Hè adattatu.Quandu u filmu prugressivu hè statu creatu, hè stata utilizata per l'anziani, è più tardi sviluppatu à i ghjovani è i ghjovani, ma quì ricurdate à tutti chì u filmu prugressu ùn hè micca adattatu per tutti.Andate à un oculista regularmente prima di piglià l'occhiali., è dopu sceglie a lente dopu una optometria raghjone.


Tempu di post: Jul-27-2022