< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=311078926827795&ev=PageView&noscript=1" /> News - A cunniscenza basica di i vetri di lettura chì avete bisognu di sapè

A cunniscenza basica di i vetri di lettura chì avete bisognu di sapè

I vetri di lettura sò un tipu di vetru otticu, chì furnisce i vetri di miopia cumunimenti utilizati da e persone cù presbiopia, chì appartenenu à una lente cunvexa.I vetri di lettura sò usati per riempie a vista di e persone di mezza età è anziani.Cum'è l'occhiali di miopia, anu parechji valori d'indici ottici elettronici richiesti da i standard di l'industria naziunale, è anu ancu alcune regularità d'applicazione uniche.Dunque, i vetri di lettura deve esse equipati di vetru.

Prima, a classificazione basica di occhiali di lettura

Attualmente, ci sò trè tippi chjave di lenti di lettura in u mercatu, à dì lenti di visione unica, lenti bifocali è lenti multifocali asintotiche.

A lente di visione unica pò esse usata solu per vede vicinu, è a visione deve esse restituita quandu si vede à distanza.Hè adattatu solu per e persone cù presbiopia simplice è freccia bassa di usu di occhiali di lettura;

I bifocali riferenu à l'occhiali di lettura cù a lente di l'occhiale superiore utilizata per vede luntanu, è a lenti di l'occhiali inferjuri per vede vicinu, ma tali lenti di lettura anu una visione annebbiata è rimbalzata, è l'usura à longu andà hè assai propensu à u dolore di l'ochji, vertigini. , etc., u disignu domesticu ùn hè micca bellu, è ùn hè micca cumunu avà;a lente multifocale asintotica pò risponde à i bisogni di visione sfocata à distanze diverse in a distanza, à mezu è vicinu.L'aspettu hè high-tech è di moda, è hè più adattatu per a miopia contemporanea annantu à l'età di 40. Eye plus presbyopia, astigmatismu u gruppu di usu.

Siconda, i scenarii di l'applicazione di occhiali di lettura

A presbiopia hè un fenomenu fisiulogicu normale, micca una malatia oculare, nè hè solu una persona anziana.Dopu à l'età di 40 anni, cù l'indurimentu graduali di e fibre chimiche di a lente di l'ochju è u numbness graduali di u corpu ciliare, l'ochju umanu ùn pò micca ragiunamente aghjustà l'aspettu di u sguardu (trasfurmazione radiale).Sicondu a distanza trà l'uggetti, duvete alluntanassi quandu guardate l'uggetti vicini prima di pudè vede chjaramente.A cundizione di i dui ochji in questu tempu hè chjamata presbyopia.

Se a presbyte vole usà a visione di l'ochju nantu à a distanza abituale originale, hè necessariu di portà occhiali di lettura per riempie a visione di l'ochju, in modu chì a visione vicinu pò esse chjaramente vistu novu.Dui parighji d'ochji.U gradu di miopia in a presbiopia hè ligata à l'età.Cù l'aumentu di l'età, a deteriorazione di a lente di l'ochju cresce, è u gradu di miopia cresce gradualmente.

Presbyopia hè digià accadutu, è s'ellu insiste à ùn portà occhiali di lettura, u corpu ciliare sarà esauritu è ​​incapace di aghjustà, chì aggravarà definitivamente a difficultà di lettura, pruvucarà vertigini, vertigini è parechje altre malatie, chì metteranu in periculu a vita di ogni ghjornu è travagliu.Alta autostima.Dunque, i bicchieri di presbyte deve esse assuciatu immediatamente senza ritardu (i Cinesi anu una idea sbagliata: pensanu chì l'occhiali di lettura hè una "malatìa" seria, è ùn ricunnosce micca l'esistenza di occhiali di lettura. Questa hè una idea sbagliata).

Dopu avè invechjatu, i vetri di lettura urigginariamenti dotati di miopia insufficiente anu da esse rimpiazzati immediatamente.Dunque, i vetri di lettura ùn deve esse purtatu tuttu u tempu.L'usu à longu andà di occhiali di lettura cun un gradu inappropriatu di miopia ùn solu causarà assai prublemi per a vita di ogni ghjornu, ma ancu cuntinuà à accelerà u prucessu di presbiopia binoculare.

In circustanze normale, ci sò dui manifestazioni principali di presbyopia in u stadiu iniziale:

U primu hè un travagliu vicinu o una lettura difficiule.Per esempiu, quandu leghje, duvete tene u libru luntanu, o duvete leghje in una zona cù fonti di luce forte per ricunnosce.

U sicondu hè a fatigue di l'ochji.Cù a riduzzione di u putere di l'alloghju, i bisogni di lettura si avvicinanu gradualmente à u limitu di u putere di l'alloghju, vale à dì, durante a lettura, in fondu tuttu u putere di l'alloghju di i dui ochji deve esse utilizatu, in modu chì hè impussibile di utilizà l'ochji per un bellu pezzu, è hè assai fàciule di pruvucà l'ochju gonfiore per l'aghjustamentu eccessivu., mal di testa è altri sintomi di fatigue visuale.

L'occurrence di e duie cundizioni sopra indicanu chì l'ochji sò prubabilmente diventati vechji.Per i gruppi miopi, hè necessariu di caccià i vetri miopi o aghjustate u libru di lettura luntanu quandu leghje à distanza vicinu, chì hè ancu a manifestazione principale di presbyopia.Dopu chì i dui ochji sò presbiti, u modu più sicuru hè di portà lenti di lettura adattati per a calibrazione.


Tempu di Postu: Aug-09-2022